piątek, 3 lutego 2012

School bags

Cześć. Siedzę sobie właśnie pod kocem i popijam gorącę kakao. Wróciłam niedawno do domu i mam zamrożone kończyny dolne . Eh - mówiłam już, że niecierpie takiej pogody? Nieważne. W związku z tym, że mam chwilę czasu, postanowiłam przedstawić Wam propozycję torebek do szkoły.
Sądzę, że nie jedna dziewczyna ma z tym problem, a dzieje się to dlatego, że trudno znaleźć coś, co będzie się sprawdzało na dźwiganie kilogramów książek. Moim zdaniem torba taka powinna się cechować przede wszystkim pojemnością, wygodą i wytrzymałością, nie wspominając oczywiście o ciekawym wyglądzie. Znalazłam więc kilka torebek, które różnią się troszkę od siebie, dlatego mam nadzieję, że każda z Was coś dla siebie znajdzie.



RESERVED



RESERVED



H&M



H&M





H&M




ZARA



ZARA


HOUSE


BERSHKA



BERSHKA


CROPP

ZARA





CROPP


CROPP



NIKE


ADIDAS



    Pozdrawiam Was ciepło :)

3 komentarze:

  1. o dzięki wielkie ! :DD kilka naprawdę mi się spodobało :P Jak tylko mróz zmaleje ruszam na łowy po sklepach!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle Reserved pokazuje klasę, bardzo przepadam za tą marką :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń