wtorek, 31 stycznia 2012

Zestawy.

Na dworze jest na prawdę zimno i nic się nie chce, brr ; na poprawienie humoru mam dwa zestawy. Pierwszy jest bardziej na luzie. Dużo z tych ciuchów można spotkać w sieciówkach, dlatego podpisałam gdzie można takich szukać. ;)

koszula- H&M
spodnie- Vero Moda
buty- H&M
torebka- H&M


buty -http://www.deezee.pl/ Chelsea Boots
rajstopy- Calzedonia
bluzka- H&M

Mi zostało 1,5 tygodnia do ferii. Mam nadzieję, że nadrobię zaległości blogowe. Trzymajcie się ciepło w te chłodne dni. ;))

4 komentarze:

  1. drugi zestaw.. mum, please!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne ciuchy!! :DD Tak się zastanawiam właśnie czy lepiej zainwestować w koszulę dżinsową czy w kratę? Mam dylemat i nie wiem co wybrać ..
    Mam prośbę, mogłabyś poświęcić jednego posta na torebki? Mam zamiar sobie kupić, taką do szkoły, czyli musi być duuuża. I nie wiem co wybrać. Help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koszuli to rzeczywiście problem ponieważ i krata i jeans jest teraz na czasie ;D Nawet jeśli wyjdą z mody to i tak za jakiś czas powrócą ;)Ja chyba wybrałabym kratę- pasuje do niej więcej rzeczy.
      Postaram się zrobić post o torebkach niebawem ;)

      Usuń
  3. zestawy super ! :D i fajny blog zapraszam do nas
    http://becauseweloveshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń