sobota, 4 lutego 2012

Cheaper substitute - River Island & Deezee

Cześć. Mam dla Was rzecz z którą muszę się podzielić.  A mianowicie znalazłam tańszy zamiennik szpilek firmy RIVER ISLAND , dostępne w cenie 320 PLN. Buty te są bardzo wysokie, a mianowicie mają 16 cm (w tym platforma 5 cm) oraz są bardzo bardzo urocze. Uważam, że pasowały by do praktycznie każdego outfitu na wyjątkowe okazje, lecz cena tych szpilek (które ja założyłabym kilka razy w roku)  jest nie co przerażająca. Dzisiaj odkryłam buty, które różnią się od tych praktycznie małym detalem, który uważam, że zmienia wygląd obuwia do minimum, a cena to zaledwie 149 PLN . Buty te pochodzą z firmy Deezee.

Buty firmy RIVER ISLAND


Buty firmy Deezee


Co o nich sądzicie? Myślę, że jeśli poszukujecie tego typu butów to będzie to świetne tańsze rozwiązanie, gdyż różnica cen pomiędzy nimi to ponad 170 PLN.



4 komentarze:

  1. Te z Deezee chyba nawet fajniejsze wg mnie :DD Bardzo mi się podobają tego typu buty, ale nie miałam wcześniej obcasów, nie wiem czy potrafiłabym na takich chodzić hahaha ;D Muszę zacząć od niższych, a potem się przerzucę na takie, bo są cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie radziłabym zacząć od niższych :D

      Usuń
  2. O sto razy te z Deezee są ładniejsze. Mają to coś w sobie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentują, postaram się sprawdzić koniecznie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń