niedziela, 29 stycznia 2012

Chelsea Boots

Cześć. Myślę, że każda dziewczyna która interesuję się choć troszkę modną z pewnością słyszała o CHELSEA BOOTS. Buty te niektórzy określili by jako brzydkie, niestylowe. Moim zdaniem buty te mają w tej swiojej stosunkowej prostocie coś przyciągającego. Myślę, że idealnie nadają się do typowego miejskiego stylu, który ja wręcz uwielbiam.<3 Długo myślałam nad ich zakupem, aż się wreszcie zdecydowałam i myślę, że wkrótce będą moje . :)
 Mam też dla Was pewien tańszy zamiennik. Otóż buty z firmy ASOS



http://us.asos.com/ASOS-ALBY-Mid-Heel-Leather-Chelsea-Boot/x9sy6/?iid=1832870&MID=35719&affid=2135&siteID=Hy3bqNL2jtQ-OU164YQ81uAFRrGZbyeejg&r=2&mporgp=L1Byb2Qv



które kosztują ponad 300 PLN, można zamienić na buty  Deezee które kosztują zaledwie 129 PLN (odliczając rabat jaki firma daje, wychodzi praktycznie 100 PLN!) , a buty wizualnie prawie niczym się nie różnią;)
http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/botki/vag2_chelsea_black_bootie.html









Oraz nieco inna wersja:

z firmy Deezee za jedyne 70 PLN ;)





4 komentarze:

  1. Podobają mi się te bez obcasów. Zastanawiam się, czy nie kupić takich na wiosnę:) Jak myślisz czy jeszcze wtedy będą modne i będą pasować do wiosennych stylizacji? Myślę, że bym je łączyła z dżinsami, oversizowymi T-shirtami i kurtkami dżinsowymi. Co o tym myślisz? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że z pewnością z mody tak szybko nie wyjdą i na przyszły sezon również będą jak najbardziej 'IN'. Uważam, że na takie początki wiosny będą super sprawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO no to dzięki :) utwierdziłaś mnie, że muszę je kupić!! :DD już się nie mogę doczekać jak nie będzie tej zimy i je założę! hahah ;d

    OdpowiedzUsuń