środa, 18 stycznia 2012

Zestawy - na egzamin

Cześć ;) Dzisiaj mam dla Was zestawy, które są nieco inne - powiedziałabym nawet uroczyste, które moim zdaniem nadają się świetnie na różne testy bądź też egzaminy. Wiem, że każdy ma inne reguły, gdyż są osoby które ubierają się typowo (biała koszula i granatowa spódniczka) lecz są też tacy, którzy lubią ,,trochę zaszaleć" zarówno z barwami jak i również innymi detalami. Moje zestawy postanowiłam wykonać raczej w stonowanych kolorach i w różnych stylach.  Mam nadzieję, ż, że Wam się spodobają i będziecie się nimi inspirować. Ja z chęcią każdy z tych outfitów wykorzystam ;)


I co o nich sądzicie? 
Pozdrawiam. 

5 komentarzy:

  1. fajne outfity :) Zapraszam Cie do obejrzenia mojego nowego coveru piosenki Make me wanna die ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są ! Fajny blog ! Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń