piątek, 13 stycznia 2012

Kreska na powiece

Jak zaczęłam prowadzić tego bloga, opisałam, że jego tematyka będzie związana z modą, fryzurami i makijażem. Szczerze powiedziawszy ten ostatni temat nieco zaniedbałam , mówiąc delikatnie :), lecz postaram się to nadrobić.
Osobiście makijaż który wygląda jak 'tapeta' nie podoba mi sie (o gustach się nie dyskutuję;]), wolę raczej coś delikatnego, naturalnego. Jedną i chyba jedyną rzeczą, która urzeka mnie w mocnym makijaży, jest kreska.  Gruba, wyrazista, która potrafi nadać bardzo ładny wyraz naszym oczom.;)

Aby była ona ładna i precyzyjna, to należy nieco popracować, jednakże chyba warto :) Jeśli nie wiecie jak się do tego zabrać, odsyłam Was do pewnej blogerki, która pokazała to w filmiku. (PÓJDĘ NIECO NA ŁATWIZNĘ;P)






A to filmiki:





4 komentarze:

  1. podobają mi się wyraziste kreski, ale nie tylko czarne, np. niebieskie też są super ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kreska na powiece ;) prześliczne..♥ zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://modnahot16.blogspot.com/ zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń