poniedziałek, 14 lutego 2011

zestawy na walentynki

Witam Was kochani! :)
Dzisiaj w ten cudowny i pełen miłości  dzień mam do Was kilka propozycje na strój na ten walentynkowy wieczór ;) Otóż wiem, że z pewnością nie każdy wybiera się na romantyczną kolacje, tak więc mam również propozycje, które świetnie nadają się na wypad do kina, na kręgle itp. ;)

PS. Z góry oświadczam iż stylizacje te nie zostały wykonane przeze mnie, ponieważ nie mam na dzień dzisiejszy aż tyle czasu (bo niestety mi to dość dużo czasu zajmuje) aby stworzyć sama takie zestawy, jednakże po przejrzeniu kilkunastu stron wybrałam takie, które w szczególności wpadły mi w oko i chętnie ubrałabym się tak na walentynkowy wieczór ;)


















Mam nadzieje, że wpadnie Wam coś w oko ;)  
Pamiętajcie, że jeśli macie jakieś pytania dotyczące jakieś rzeczy, typu gdzie je można dostać takie lub podobne, a tańsze odpowiedniki to piszcie, bo jak już mówiłam nie mam czasu aby to pisać pod zestawami .. ;(


Pozdrawiam ;) Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz