wtorek, 15 lutego 2011

okulary

Witam Was moje słoneczka! A nawiązując do słońca, to świecie ono z dnia na dzień coraz częściej i jaśniej ;)
Tak więc postanowiłam Wam trochę pomóc w wyborze okularów przeciwsłonecznych na nadchodzące sezony! ;)

Otóż moda na okulary znacznie się nie zmienia od zeszłego roku, ponieważ tak jak w poprzednim sezonie tak jak w nadchodzącym HITEM będą okulary w stylu lat 70/80 ;)

Modne będą zarówno okulary typu MUCHY, AVIATORY oraz również WAYFARER (tzn. nerdy)  ;)


Oto kilka wzorów :
AVIATORY:











MUCHY:




WAYFARER:









Oczywiście pamiętajcie aby dobrać odpowiednie okulary do kształtu twarzy ;)


To tyle;) Mam nadzieje iż udało mi się jakoś Wam pomóc ;)

Papa ;*

1 komentarz:

  1. siema fajny bloga zapraszam do siebie wszystkich ja odwiedzilam Ciebie co Ci szkodzi wpasc do mnie

    http://fashionstylepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń