niedziela, 8 kwietnia 2012

Marina Łuczenko style

Cześć :)
Zapewne jak wiecie, inspiracje czerpię z wielu osób - także z Was :) Osobą, która już jakiś czas dla mnie jest ikoną dobrego stylu jest Marina Łuczenko. Sądzę, że ją znacie zarówno z punktu artystycznego jak i również z tego jak się wyróżnia stylowo od innych polskich gwiazd. Podoba mi się w jej stylu to, jak łączy ze sobą style, dzięki temu ma bardzo ciekawy (określiłabym nawet, że nieco amerykański) look :)
Mam dla Was kilka zdjęć :



A co Wy o niej sądzicie? Może z niej również czerpiecie inspiracje?


Wesołych i zdrowych świąt! 

6 komentarzy:

  1. Tak, marina jest świetna, bardzo dobrze umie mieszać ze sobą różne style :D
    Mam pytanie, wiesz, gdzie mogę dostać taką torebkę, jak masz w poście o torbach szkolnych (trzecia z H&M?? )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą beżowo-szarą to widziałam ją nie tak dawno w sklepie, jeśli nie będzie to może spróbuj na allegro znaleźć - powinna tam również być :)

      Usuń
  2. Marina ma bardzo dobry styl !
    Wszystko zawsze dopasowane i idealne :)
    zapraszamy do nas :)
    http://my-fashionandbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ; *
    Zapraszam na mój Blog ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ją za świeżość i dziewczęcość

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją!
    Fakt, też mi się kojarzy z takim amerykańskim lookiem. No i do tego jest naprawdę taka śliczna! pozazdrościc :d.

    Zapraszam też na mojego bloga
    http://makeitmorespecial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń