niedziela, 18 marca 2012

Spring - Summer 2012

Cześć. Mam w końcu kilka dni wolnego, dlatego myślę, że nadrobię trochę zaległości. Dzisiaj chcę Wam pokazać najgorętsze trendy na sezon wiosna - lato 2012. Z pewnością już widzieliście w sklepach nowe kolekcje, ale dla tych którzy nie wiedzą co będzie królowało w nadchodzącym czasie - jest właśnie ten post :)

Kolory to must jeśli chodzi o ciepłą porę roku. Tym razem modne są zarówno te mocne, intensywne jak i również delikatne, jasne pastele.


Biel to klasyka jeśli chodzi o lato, w tym roku znajdziemy ją również połączona z czernią .

W sklepach również będzie można znaleźć ubrania  o przeróżnych wzorach, zarówno geometryczne, jak  również kwiecistych i zwierzęcych .


Buty będą w przeróżnych kolorach, lecz bardzo modne staną się obcasy typu słupek z ,,brzuszkiem'' :)


Torebki, które można znaleźć także w sieciówkach, będą miały różne kroje, lecz ich kolory będą zarówno jasne jak i intensywne ( wybór należy do Was, co wybierzecie )




Mi z pewnością kolory przypadły do gustu, natomiast niektóre kroje mi się niestety nie podobają, lecz jak to się mówi - nie da się wszystkich uszczęśliwić :)

Pamiętajcie ! Must have na nadchodzący sezon to kolorowe spodnie! :)





3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog ! :) Dodaje do obserwatorów i liczę na rewanż :) http://lifeeandfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie, kto ma ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się pastelowe rurki, o których tu piszesz ;) chyba będę musiała sobie takie sprawić ;) Mma też prośbę do wszystkich dziewczyn, odiwedzcie mojego raczkującego bloga http://theessenceofstyles.blogspot.com/ Czekam na komentarze, bo są one bardzo ważne szczególnie na starcie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń