niedziela, 6 lutego 2011

zestawy

Hejka ;] Dzisiaj mam do was znów zestawy, natomiast tym razem wykonałam je sama.. Są to ubrania raczej na ciepłe,wiosenne dni lecz może jak narazie pomogę wam w zakupach wiosennych ;)


sweter - River Island
spodnie - KappAhl
bokserka - F&F
baleriny - Top Secret
torba - Prima Moda
zegarek - Axcent





sukienka - H&M
ramoneska - TopShop
chusta - Esprit
torba - Prima Moda
lakier do paznokci - Essence (I Love Berlin, kolor nr. 03 green grass)
szpilki - Deichmann



ramoneska - H&M
spodnie - Cubus
koszula - KappAhl
trampki - Springfield
chusta - s.Olivier



Na dzisiaj to tyle, mam nadzieje iż wam się jakiś spodoba ;) Przypominam Wam, że jeśli chcielibyście dowiedzieć się o jakiejś rzeczy to piszcie w komentarzach, a ja Wam chętnie odpowiem ;)

Pa ;]

1 komentarz:

  1. Hi!;) Wczoraj znalazła twojego bloga i muszę przyznać, że jestem zachwycona! Naprawdę dodajesz bardzo fajne zestawy!:D

    OdpowiedzUsuń